Regulamin konkursu fotograficznego

Tematyka konkursu obejmuje szeroko pojętę podróże, ze szczególnym naciskiem na tematykę górską. Termin nadsyłania prac mija 18 września 2016.

Warunki uczestnictwa:

  1. 1. W konkursie może brać udział każdy prócz organizatorów festiwalu oraz jurorów.
  2. 2. Każdy uczestnik konkursu może nadesłać maksymalnie 3 fotografie.
  3. 3. Zdjęcia należy nadsyłać pocztą elektroniczną na adres avantar@gmail.com z zachowaniem wymogów określonych w punkcie 5 i 6.
  4. 4. Organizatorowi przysługuje prawo do wyłączenia z konkursu prac nie spełniających wymogów określonych w punkcie 5 i 6.
  5. 5. Nadsyłane prace muszą spełniać poniższe kryteria techniczne:
    1. * Format zdjęcia: jpg
    2. * Minimalna długość dłuższego boku zdjęcia - 3000 px
  6. 6. W mailu zawierającym zdjęcia konkursowe należy zamieścić także
    1. * Imię i nazwisko autora
    2. * Adres e-mail
    3. * Tytuł zdjęcia (bądź adnotację "brak tytułu")

Głosowanie oraz nagrody

  1. 1. Jury składające się z organizatorów festiwalu wybierze prace, które zostaną wystawione w budynku festiwalowym w trakcie trwania Festiwalu.
  2. 2. Autorzy zdjęć, których prace zostaną wybrane do wernisażu, zostaną powiadomieni pocztą elektroniczną do dnia 18 września 2016 roku.
  3. 3. Każdy gość festiwalu będzie miał prawo zagłosować na jedną pracę konkursową.
  4. 4. Organizatorzy przewidują nagrody dla autorów 3 prac, które zdobędą największą ilość głosów.
  5. 5. Wręczenie nagród autorom zwycięskich fotografii nastąpi w trakcie trwania Festiwalu w okolicach godziny 20:00.