Regulamin konkursu fotograficznego
Tematyka konkursu obejmuje szeroko pojętę podróże, ze szczególnym naciskiem na tematykę górską. Termin nadsyłania prac mija 18 września 2016.
Warunki uczestnictwa:
- 1. W konkursie może brać udział każdy prócz organizatorów festiwalu oraz jurorów.
- 2. Każdy uczestnik konkursu może nadesłać maksymalnie 3 fotografie.
- 3. Zdjęcia należy nadsyłać pocztą elektroniczną na adres avantar@gmail.com z zachowaniem wymogów określonych w punkcie 5 i 6.
- 4. Organizatorowi przysługuje prawo do wyłączenia z konkursu prac nie spełniających wymogów określonych w punkcie 5 i 6.
- 5. Nadsyłane prace muszą spełniać poniższe kryteria techniczne:
- * Format zdjęcia: jpg
- * Minimalna długość dłuższego boku zdjęcia - 3000 px
- 6. W mailu zawierającym zdjęcia konkursowe należy zamieścić także
- * Imię i nazwisko autora
- * Adres e-mail
- * Tytuł zdjęcia (bądź adnotację "brak tytułu")
Głosowanie oraz nagrody
- 1. Jury składające się z organizatorów festiwalu wybierze prace, które zostaną wystawione w budynku festiwalowym w trakcie trwania Festiwalu.
- 2. Autorzy zdjęć, których prace zostaną wybrane do wernisażu, zostaną powiadomieni pocztą elektroniczną do dnia 18 września 2016 roku.
- 3. Każdy gość festiwalu będzie miał prawo zagłosować na jedną pracę konkursową.
- 4. Organizatorzy przewidują nagrody dla autorów 3 prac, które zdobędą największą ilość głosów.
- 5. Wręczenie nagród autorom zwycięskich fotografii nastąpi w trakcie trwania Festiwalu w okolicach godziny 20:00.